No reason

Jag är ju hopplös med den här bloggen - det vet jag. Men det kommer upp några inlägg då och då, även om det är lite glest för tillfället. Men så är det, semester och sommar (jo, det är fortfarande sommar), det är ju så att man har lite annat för sig än att sitta vid datorn. Som att fika med Annelen och Madde och att klippa håret, vilket jag har gjort idag. Samt varit på biblioteket, tänk vad lämpligt att låna böcker istället för att köpa. Lånade alltid böcker förut men nu var det verkligen superlängesen, fick till o med ett nytt kort idag när jag var dit eftersom mitt är alldeles för gammalt. Så nu ska här läsas!

Ikväll väntar nog häng med Annelen i Grönås och imorgon kväll bjuds det på festligheter i Bollnäs. Och kanske blir det Hudik imorgon på dan?

Bokskörden för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0