Go team go!

Haha så stört. Har inte bloggat på sju år och nu när klockan är jättemycket och jag egentligen borde sova (eftersom klockan ringer om mindre än 6 timmar) då minsann faller bloggandan på. Men, lika bra att passa på!

New York var hur grymt som helst! Gillar't verkligen, och jag är ju inte något för storstäder, massa folk och asfalt egentligen. Eller så har jag bara inbillat mig det. Eller så gick det bra eftersom det bara handlade om en semestervistelse. Hotellet var mycket bättre än vad vi hade väntat oss, vädret var verkligen varierande och kinamaten där borta var grymt god! Och shoppingen kan man inte klaga över heller, även om jag inte kom hem med någon stor skörd. Tillbaka? Ja, givetvis! Kommer ramla upp bilder framöver också, men har inte lagt över dem till datorn ännu.

Det här är en bra vecka också för övrigt, har jobbat i två dagar och har en kvar, och sen är jag ledig i fyra!
Tänkte påskpynta lite här hemma så tog med mig lite ris från Åsbo igår. Satte i fjädrar idag men fick plocka bort dom efter en kvart - Vidar tyckte att det var vääldigt roligt att försöka plocka av dem;)

Nej, sovdags kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0