All the small things

Bra lördag, helt klart! Förmiddan spenderades i Bollnäs tillsammans med mamma o Frida. Jag fick äran att köra mammas bil (premiär för mig!) och det gick riktigt bra faktiskt. Har ju varit några ryckiga färder med 740:n, right sis? Så vi var rätt säkra på att det skulle bli samma sak nu. Men det gick ju galant ju;D Gjorde några köp i Bollnäs, så nu ska jag bara göra ett eller kanske tre hål i väggen så kommer det bli fint. Det tar sig här hemma.
Passade på att flytta över några foton till min dator när jag var i Åsbo. Några kanske var en underdrift, 9GB blev det totalt. Och det är ju inte alla bilder direkt, finns ju ett x antal till som jag inte har på min dator än. Men det kommer.

Kvällen har spenderats tillsammans med Annelen och Maria. Mat på Michels och hemmagjord äppelpaj på det, inte så tokigt:) Och massa marsansås till det såklart, godast! Annelen tvingade i sig lite paj hon också, även fast hon inte tycker om. Och den fick betyget "jo men den gick att äta", så den var väl okej ändå då. Haha. Nu har vi uppdaterat varandra på alla fronter också, så nu har vi koll!

En gammal missebild. Småfrön.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi får ta den där fikan till veckan? ;)

2010-10-17 @ 01:39:38
URL: http://aci.blogg.se/
Postat av: Peter

Åhh världens sötaste bild!

2010-10-17 @ 18:42:47
Postat av: Johanna

Peter; Jaa, sötmissarna:) Freja var lite mindre i omfånget där;D

2010-10-17 @ 19:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0