Written in the stars

Tänkte vara jättekreativ o skriva massa här, men det tog tvärstop. Boxning igår, jobbigt som fan men väldigt roligt! Tror att både jag och Annelen höll på att tuppa av där ett tag. Men vi överlevde! Ikväll har det dansats afro. Riktigt roligt var det, koreografin satt nästan som ett smäck!:D

Sovmogron imorgon, så ikväll behöver jag inte alls lägga mig nå tidigt;) Hade tänkt sätta ihop en hylla (min bil är faktiskt större än vad man tror, eller så är det så att det går bara man vill) så det får nog bli projektet för kvällen. Och ett avsnitt Lost kanske?

Nu är det bevisat, jag kan stå på ett ben!

Foto: P Jonsson

Kommentarer
Postat av: Caroline

I knooow! :[ Tack du ^^ Nästa vecka är jag lätt med! :D läängtar Ha en bra helg! :]

2010-10-15 @ 08:10:31
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0