Crete - episode four?

Det är nästan så att jag börjar tro att orienteringsförmågan har förbättrats, något iaf. I helgen; från stationen till bussen - hittade alldeles själv. Från bussen till stationen - hittade alldeles själv. 8 spår att välja mellan och jag hittade rätt på en gång. Idag, från punkt A till punkt B - jag hittade alldeles själv (men idag var det nog allt lite tur med i spelet också..men i vilket fall som helst så hittade jag!).

Igår kväll så hade jag besök av familjen. Jag bjöd på fika (sockerkringlor, goda minsann!) och pappa hjälpte mig att sätta upp en tavellist. Tack!:)

Imorgon är systrarna Persson på G igen. Ska dona l
ite inför lördagenskvällens bravader så jag har ringt in lillasyster för assistans. Blir till att bjuda henne på mat också, får se vad det blir den här gången. Inte pannkaka iaf;) Och på lördag så vankas det fest, en rolig sådan hoppas vi på. Annelen, jag ska leta fram kortleken åt dig;D


Kommentarer
Postat av: Peter

Du ser du kan ju bara du vill :) Älskar dina rubriker du är kreativ!! Du skulle bli bra på aftonbladet, för mig skulle de nog bli nått i stil me.. månda, tisda...boooring haha^^ Nu ska jag äntligen sätta mig me matten! bättre sent än aldrig. (insperationen från the runaways sitter kvar och avspeglade sig på gitarren lite längre än beräknat) Puss

2010-10-26 @ 20:58:57
Postat av: Johanna

Jag tänker så att det knakar ibland när det gäller rubrikerna, och när jag inte kommer på nåt så kör jag Måndag den [och sen så dagens datum] ^^ Bra där, kan vara skönt att stöka undan matten innan imorgon, eftersom det blir ny kurs då.

Ja jag vet, den var verkligen inspirerande faktiskt. Funderar på att låna Fridas och plinka lite jag med:D Puss

2010-10-26 @ 21:10:08
Postat av: Julia

sv: haha nej det gör inte min kamera heller tyvärr! fottar väldigt sällan nu för tiden jy. :/



ih clubsandwich! det är bra skit :) och bilden på dej på stranden va ju ba för vacker alltså! meeera kretakort det kan man aldrig få för mkt av ;D

2010-10-28 @ 00:18:59
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0