Autumn

Har varit på träning nu ikväll, freepower. Bra och roligt pass, tack för det Frida!:)

Tänk att allt faktiskt kan kännas så bra och positivt även fast det är oktober månad och det regnar utanför fönstret. Men den här månaden har varit över förväntan, och som det ser ut kommer den fortsätta i samma spår. Om inte ännu bättre, hoho. Men slutar nu tror jag, så att ingen tittar snett på mig för att jag är alldeles för positiv^^

Lägger upp några bilder från förrförra helgen istället. Älskar hösten och alla fina färger, synd att det inte varar längre.


[Ja, ni ser rätt. Jag har lyckats fånga en förrymd Uppsala-bo på bild. Inte lätt inte^^]

Kommentarer
Postat av: "Uppsala bon"

YES!!! äntligen :D *Så här efter premiärpubliseringen på http://johannaperssons.blogg.se firas det med saft och bullar nere i uppsala hihi^^* Puss&kram

2010-10-19 @ 21:50:03
Postat av: Johanna

Haha, spara en bulle till mig!;D Pusskram

2010-10-19 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0