White light moment

Värst vad den här helgen gick fort då? I vilket fall som helst så har jag haft en bra helg. Bakade pepparkakor igår tillsammans med Frida. Mamma var gräddansvarig och mormor var med som sällskap. Fina pepparkakor blev det, många och goda blev dom också! Har en burk i frysen nu (jaa, jag fick in den i frysen till och med, inte illa jag vet). Igår kväll så träffade jag tjejerna här hemma hos mig. Vi drack glögg (men inte tillräckligt mycket egentligen, vad hände där liksom?) och pratade en massa. Vi måste ju uppdatera varandra när vi ses, och eftersom det inte blir så ofta så finns det ju en del att uppdatera om. Åkte tillbaka till Åsbo tillsammans med Frida vid 23-tiden, och när vi kom fram så la vi oss på min säng och kollade på första avsnittet av The Vampire Diaries. Så nu är nog Frida fast snart också^^

Idag har varit en lugn dag med pepparkakshus-montering, tv-spel, adventsfika och bokläsning. Ska nog fortsätta i samma anda nu ikväll men en film och kanske lite glögg? Är lite småfrusen så något varmt blir det i alla fall, te eller glögg beroende på vad jag är sugen på.

Saknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0