Oktoberfest - part one

Japp, nu kör vi, no mercy liksom. Hade från början tänkt ta bara dom bästa bilderna, men så konstaterade jag att ingen av bilderna är speciellt bra, rent tekniskt sett så är de kassa. Men då tänkte jag att jag skulle dela upp det i två olika inlägg. Ett med bilder där vi ser normala ut, och ett med fulminer. Meen, det finns ju en fulmin med på nästan varje kort, så så blev det heller inte. Så då kör vi massa bilder helt enkelt, uppdelat på några inlägg. Håll i hatten!

Håll tillgodo folk, det kommer mera! Och om det är nåt kort som ni vill att jag ska plocka bort - säg bara till så lägger jag upp det i ett enskilt inlägg och i betydligt större skala!;D

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Hahaha, men en bild ligger ju uppe två gånger, den där jag så intelligent kollar på telefonen och mats kikar in i kameran. ;D HARU MISSAT DET ELLER? ;D

2010-11-10 @ 08:24:27
Postat av: Caroline

OH.MY.GOD säger jag bara ;3 Men skoj vare! ^^ Måste vi göra om! När vare, den 18? ;D

2010-11-10 @ 16:26:13
URL: http://aci.blogg.se/
Postat av: Johanna

Näe du syrran, det hade jag inte sett. Eller så var det bara så att jag gillade den bilden lite extra mycket^^

2010-11-10 @ 18:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0