Black hole sun

Har det varit en bra helg? Ja, det har det. Fredag; slutade tidigt, läste bra bok, åt ett ton sushi på kvällen och kollade på Idol. Det enda negativa var att vi misslyckades med den stekta bananen. Lördag; Fint väder, fotorunda, p r e m i ä r-middag (jag tror att jag skötte mig bra?), filmmys på kvällen med lillasyster, Jonsson, Carlsson och Ericsson (The Social Network och MASSA gott att äta. Bra film, och en konversation (i filmen alltså) som gick i 380 ibland. Hoho, gällde att vara fokuserad!). Söndag; fint uppvaknande då Vidar hade ner en blomkruka (hjärtattack och nästan flög upp ur sängen), skön, slapp hemmadag och söndagsfilm på kvällen, The Other Guys (helt okej, men jag trodde att den skulle vara roligare). Helgmys med fina människor♥

Tvätt-kväll ikväll. Ska göra en runda ner till tvättstugan nu, och efter det lägga mig i soffan och kolla på ett avsnitt av Lost. Sen klockan 22 är det dags för kanal 5 och Pensionärsjävlar. Carro tipsade om det i lördags så vi kollade på första (?) avsnittet då, så kul! Haha, se!




Kommentarer
Postat av: Julia

såå sant! jag körde på det sen fast horn ist för kepan men det kändes ju helt ok. glömde lixom bort att jag äns va utklädd efter ett tag xD hahaha



såg oxå the other guys igår men njää? den va riktigt rolig ibland men handlingen kändes så ointressant. men det där pensionsjävlar måste jag se nån gång. verkar mkt lovande!

2010-11-08 @ 21:27:03
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0