Hidden away

Min röst pallade med två timmar i telefon idag, nästan. Blev utplockad efter ca 1 timme o 45 minuter, och då var rösten rätt så svajig kan jag säga. Det som är bra är att jag inte känner mig sjuk i alla fall, bara lite ont i halsen som sagt. Men jag kör vidare på min kur, som jag för övrigt har utökat idag. Inhandlade Zyx efter tips från Smiljana, så nu är jag nog snart fit for fight. Man ska inte äta en sån tablett innan maten upptäckte jag nyss. Man domnar bort lite halvt i munnen, + att smaklökarna bedövas av. Tänkte inte så långt, smart Johanna. Men min vitlökspasta smakade mycket vitlök upptäckte jag när känseln i munnen kom tillbaka^^ Men vitlök är ju bra mot baciller så det var väl kanske bara positivt.

Var in en sväng på Kardemumma efter jobbet, och jag vill ha allt där! Så mamma, om du får brist på julklappsidéer så är det bara att gå in dit och köpa något random så blir det superbra:]


Kommentarer
Postat av: Peter

igen vitlökspasta i matlådan imorgon hoppas ja :P kram

2010-11-18 @ 22:50:20
Postat av: Julia

sv: ja det är lätt hänt. tiden går så fort när man sitter framför datorn lixom och trött blir man inte i första laget heller :p



gott det såg ut! jag käkade oxå tonfisk med pasta här om dagen, så lätt att fixa till (y)

2010-11-22 @ 18:36:44
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0