Med ena foten utanför

Nja, kom ju i säng i hyfsad tid ikväll i alla fall, bättre än vad det brukar kunna bli. Igår till exempel. Ska snart sova, ska bara kolla igenom lite post (hm, coop och hobbex) och sen läsa nån sida ur boken som jag håller på med..så, om en halvtimme då?

Det känns inte som att jag gjort någonting ikväll, och ändå har jag gjort saker hela tiden? Konstigt. Har fixat middag, bakat, haft kattvård, fått besök av familjen (dom snodde med sig katterna hem), packat lite inför helgen, testat plattat håret, epilatat mig, städat lite..

Imorgon väntar jobb hela dan (till 16:15) och efter det så drar jag söderut. Sol och värme here I come! Nee, men det kunde ha vart..;D

En liten tjej och en liten grabb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0