I'ts hard to get back

I helgen så har jag varit på semester med katterna - därför dålig uppdatering här.
Fredag; åkte till Åsbo tillsammans med Frida (katterna fick givetvis följa med), blev bjuden på nachos och efter det så tittade vi på Idol. Rocktema, äntligen! Men inte fan borde Elin ha åkt ut, fanns ju dom som var sämre om man säger så. Lördag; strax efter klockan 08 så satte jag och Frida oss på tåget och åkte ner till Gävle för lite julklappsshopping. Det blev väl kanske inte alltför många julklappar, men vi hittade lite smått och gott till oss själva iaf. Middagen i Åsbo bestod av plankstek vilket var vääldigt gott! Kvällen spenderade vi sen i Ljusdal tillsammans med Carro. Vi tittade på film Prince of Persia - the Sands of Time (bra, se den!) och dippade. Sov i Åsbo eftersom katterna var där. Idag; har varit frisör på mig själv, ritat, kollat i Allt om resor, planerat julpynt, grattat pappa med tårta o paket, stämt en gitarr (försökt iaf, det gick väl något sånär. Tror jag), ätit chili con carne. En lung och skön söndag med andra ord. Och nu måste jag verkligen försöka sova, annars så börjar min hjärna att krympa;D


Kommentarer
Postat av: Mats Sandfors

Men Johanna, ska jag behöva lära dig att vända på dina bilder ? ;)

2010-11-15 @ 18:26:58
Postat av: Johanna

Ja snälla, kan du inte hjälpa mig? Jag vet int' hur man gör^^

2010-11-15 @ 23:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0