Lördag den sjätte mars

Underbart vårväder ute! Synd bara att alla bänkar är översnöade, finns ju ingenstans att sitta och njuta av det fina vädret.
Jag har nästan prickat av alla punkter på min lista som jag gjorde igår, har lite småproblem med musiken bara. Så brudar, ni skulle bara våga klaga på musiken ikväll! Jag har ju fortfarande bilder från tampong-kvällen som är opublicerade vet ni;)

Var på systemet och inhandlade cider, vin o Malibu. Vinet ska tydligen vara gott o smaka äpple o kanel, men vi får väl se om det blir en hit eller en flopp. Jag provade en cider förut som smakade äpple o kanel men den fick jag hälla ut eftersom jag blev så illamående av den, eftersom den smakade så äckligt. Hm, det är nog bäst att jag smakar vinet innan jag går till Annelen ikväll, så att jag inte släpar med mig det i onödan.

Just nu ligger jag bra till i min planering, har precis lackat naglarna ett varv (green green) o ska snart ta lite fika^^


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad tyckte du om vinet? Supergott, eller hur? =D

2010-03-06 @ 17:03:31
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0