Sista måndagen i mars

En jobbdag avklarad och tre kvar. Sen har jag påskledigt i några dagar, superskönt! Men nu ska jag banne mig inte bli sjuk! Jag var sjuk förra påsken, och jag var sjuk i julas så nu får det minsann vara nog.
Det får vara nog med snöandet nu också, vår vill vi ha. Och mjukglass!

Snart kommer det upp en bild eller två på nykomlingarna i skofamiljen, men först ut är en på min nya pyjamas från hm. Den kommer jag nog allt sova bra i.

Och förresten, om de nya inläggen inte syns, uppdatera med f5. Ja, det kan ju vara svårt såklart att veta om jag har uppdaterat eller inte om det inte syns, men det går ju alltid att testa f5-knappen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0