Danskväll

Har dansat afro ikväll, väldigt roligt! Ångrar verkligen inte att jag började på det! Resten av kvällen blir ganska lugn. Lite bloggläsning och sen ska jag nog allt placera mig i soffan och försöka hålla mig vaken tills K kommer hem. Vet inte om jag kommer lyckas med det, men jag kan alltid försöka.

Imorgon blir det jobb på dan, sen på kvällen får jag sällskap av bästaste sis. Då blir det mat, Så ska det låta, och kanske en film eller GG?:) På lördag tar vi en shoppingtur till Hudik, hoppas på ett shoppingfynd eller två. Ett linne med brottarrygg till exempel, tycker det är snyggast men verkar vara svårt att hitta för tillfället? Eller så är det jag som är dålig på att leta.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gina brukar ha snygga brottarlinnen :)

2010-03-18 @ 22:48:59
URL: http://aci.blogg.se/
Postat av: Karin

kan vara veckans mest glädjande bloggkommentar som du gav mig, tack tack tack:) och trevlig fredag på dig:)

2010-03-19 @ 12:37:18
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0