Söndag den 6:e juni

Vilket kalas Tony ställde upp med i går. Jag överdriver inte om jag säger att det lätt var de största smörgåsebitarna jag någonsin har sett (jag bad om en halv men orkade ändå inte äta upp den..men Annelen för den delen tog en hel + det som blev kvar av min bit;P ) och kladdkake-bitarna var big de lux de också. Roligt att så många kom, måste kännas roligt att så många människor kommer för ens egen skull. Det kommer upp bilder från kvällen lite senare, har inte kollat igenom skörden så jag vet inte hur många av dem som platsar att visas, haha.

Blir en promenad med Annelen och Linda lite senare idag, om det inte hinner börja regna innan dess.

Oh, nu när jag skrev rubriken så kom jag på att det är Sveriges nationaldag idag, någon som ska göra något speciellt? Jag är sugen på att fiska, men party igår betyder no car-driving, så det blir nog inte så mycket av med de planerna.

[Inga bilder nu heller, fel dator igen. Men jag börjar upptäcka att det är skönt att sitta tillbakalutad i soffan och samtidigt blogga;)]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0