Today it is

Äntligen fredag! Haha, det känns som att jag skriver så varje gång det blir helg, men det är ju sant. Tänker jag tillbaka så känns det som att veckan har varit väldigt lång, men när man var mitt uppe i den så kändes det rätt okej ändå.

Igår kväll var vi till Åsbo och firade mamma. Det bjöds på smörsnäckor (tror det heter så?), Ingrid-tårta o kakor. Sockerkick, mums! Tror hon blev glad för presenterna också.
Pappa var inte alls så prickig som jag var när jag var sjuk, hoppas att det inte har poppat upp nya idag nu.

Ikväll blir det filmkväll med Kristian och förhoppnigsvis två trötta katter. Imorgon vet jag inte vad det blir, men Annelen har bett mig ladda Mintun så det har jag gjort!:)

Det blir ett tråkigt inlägg utan bilder just nu, har inga bilder på den här datorn så det får bli senare istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0