Några extra timmars ledighet

Åh, fick sluta tidigare från jobbet idag, hur skönt som helst! Kom hem nästan alldeles nyss, slängde på mig mysdress + tofflor och laddade en mugg med varm choklad. Alldeles stelfrusen efter att ha stått och väntat på tåget i 20-gradig kyla. Skulle nog ha satt på mig täckbyxorna som jag hade i väskan..

Vet inte riktigt hur jag ska spendera dagen, men många knop kommer det inte bli kan jag lova. Ikväll ska vi titta på JVM, bronsmatchen. Den börjar ju klockan 22 så det är perfekt tid också, till och med jag kommer orka hålla mig vaken hela matchen igenom. Och imorgon har jag en hel ledig dag framför mig, nice.

Armband, fått av mormor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0