En present inhandlad

Hittade en present till mamma idag när jag var ute, sen har jag en plan på en till present också. Hittade även lite smått och gott till mig själv såklart, bland annat en ny doftpåse från Kardemumma, en mascara (måste testas ikväll!), en ny inpackning (har inte haft en på länge och mitt hår tycker nog inte om mig längre) och en vinflaska från systemet! Japp, för ikväll blir det vin minsann. Var ett tag sen jag drack det nu och egentligen så är jag inte överförtjust i det, men man måste ju lära sig nån gång, eller hur?

Nu är kamerabatteriet på laddning så att det är klart tills jag ska till Linda. Nu börjar det bli dags för en till vända till Prix. Var dit tidigare men då glömde jag att köpa dammsugarpåsar, och det måste vi verkligen ha! Alldeles slut och vi behöver dammsuga. Bara att packa på sig kläder och bege sig ut igen med andra ord. Känner mig verkligen laddad för det.

Bild tagen igår, påväg till Ramsjö

Jag innan köping-rundan idag

Av någon outgrundlig anledning så blev jag sugen på Bounty? Jag har väl aldrig köpt en sådan förut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0