Sommarvindar leder mig hem

Usch, vad tråkig jag känner mig ikväll. Hade starka funderingar på att gå till Annelen, men jag känner inte alls för att gå ut i det här tråk-vädret. Nu vill jag ha sommar! Förstår inte varför jag känner mig så trött på vintern, det är ju en bra vinter med massor av snö - precis som det ska vara. Det är nog för att det har varit så kallt tidigare tror jag. Och plus för att det ska bli kasst väder i helgen, boring. Sitter och lyssnar på Engmans nu och drömmer mig bort, grannarna får stå ut med lite skönsång;)

Hockey ikväll i alla fall, Sverige - Vitryssland. Lite tråkigt att kolla på hockey själv kanske, men jag har laddat upp med godis. Imorgon på dan blir det Åsbo och smörgåstårta, gottgott. Nån blir ju gammal snart, som Tony så fint sa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0