Dancing

Frida och jag var och svängde våra lurviga nu ikväll, roligt men det var allt lite svårare än förra gången. Jag hängde med ibland iaf:D Nu ser vi frem emot nästa torsdag! Men innan det, helg! Fredag imorgon, jobbar till kvart över fem vilket är både bra och dåligt. Får sova en timme längre vilket är bra, kommer hem ca 30 min senare, vilket iofs inte gör så jättemycket. Så då är det väl mest bra antar jag.

Imorgon blir det nog som sagt filmkväll, men fick inte mina filmer idag (dom kommer till Åsbo så hinner alltså inte få dem tills i morgon. För även om de kommer dit imorgon så kommer ju inte jag åka o hämta dem. Aja, den som väntar på nåt gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0