Back from Bollnäs

Det bästa fyndet jag gjorde idag var nog två lampskärmar. En lila och en beige. Den lilla pryder fönstret i köket, passar bra ihop med den lila duken som jag fick i julklapp. Råkade få med mig tre olika teer hem också, teparty någon?

Ikväll blir det schlager och efter det så lutar det åt utgång på Järnvägs. Ständut Blakk spelar ju där. Tror aldrig att jag har hört dem förut så sitter och lyssnar lite på Youtube, men jag är föga imopnerad måste jag säga. Fruktflickan? Whooot? Aja, det kan säkert bli bra. Ska supa ner Annelen hade jag tänkt^^

Lunch - mannagrynsgröt med hallonsylt!

Nån som smakat? Helt ok, men original- ballerina är godare

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Mmmh, jag är med på teparty, lätt! :D



Men hallå, det skvallras om att det var nyktert för dig och annelen i lördags, vafalls?!



;D

2010-02-08 @ 12:46:21
Postat av: Johanna

Ja, nyktert blev det allt, men vi hade rätt trevligt ändå:) Och köra bil fick vi göra igår också, inte så tokigt alls faktiskt:)

2010-02-08 @ 19:19:07
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0