The last fight

Vilken grym helg det här blev! Fredag kväll spenderades i Orbaden tillsammans med jobbfolk. Julmat i massor (dålig efterrätt dock om nån frågar mig) och alkohol i ännu större massa - men det hölls ändå på en lugn nivå och det måste man säga är väldigt imponerande. Riktigt trevligt var det i alla fall. Buss hem vid 24-tiden så det blev en tidig kväll, men trots det så var jag vaken ganska länge eftersom jag envisades med att försöka kolla på Idol (Jay + Enter Sandman, kändes inte som att jag kunde vänta på det. Men jo, orkade bara kolla ca 25 minuter så kollade på reprisen idag istället).
Igår så började jag och Frida dagen med ett besök på bolaget, efter det julmarknad på Stene (vi lyckades roffa åt oss ett knäckäpple var den här gången!) och ett besök i Åsbo. Vi åt kinamat och sushi på eftermiddagen (i Ljusdal) och sen så svirade vi om till julfesten som vi hade igår kväll. Inledde det hela med glögg, lussebullar, pepparkakor och saffransskorpor tillsammans med Mats (och Frida) och efter det blev det en relativt lugn kväll här hos mig, prat och mys med fina människor. Vi avrundade kvällen med lite choklad, lakrits och några avsnitt av Vampire.. ;D

Har inte gjort så många knop idag, men har hunnit med att bjuda mamma och pappa på adventsfika.

Haha, roligast av allt igår; jag och Frida bor här tillsammans i min lägenhet som ett par! Annelens kompis Emelie trodde helt seriöst det när hon först kom, haha funny:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0