Torsdag den 16:e december

Jahapp, första dosen rakt ner i magen då, yäck! Dricka vaccin känns ju inte annat än bara felfelfel. Och vadå intas mellan två måltider? Aja, har ju inte ätit något än efter träningen, så får väl peta i mig nåt om en timme eller så. Kom i alla fall på att jag inte kunde spara och ta det imorgon istället, då måste jag ju ta det på julafton och lycka till att passa in det mellan två måltider då. Tycker att man brukar äta mest hela dagen då, så det funkar inte.

Träningen var grymt kul i alla fall, sista dansen i Ljusdal. Nu hoppas jag på bra tider i Järvsö och att det är antingen Frida eller Anna som håller i det!

Helgplanerna då? Det enda som är inbokat är julshopping med Frida på lördag + klappinslagning. Sen var det visst nån Bollnäs-bo som tänkte kidnappa henne i helgen också, vilket sätt!;P Men Åsbo eller inte är ju frågan, har inte riktigt bestämt mig än. Annelen, vad ska du göra?


Kommentarer
Postat av: Annelen

ja e ledig =)=)

2010-12-17 @ 18:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0