I'm alive!

Nu har jag tid för lite uppdatering, har varit full rulle i flera dagar så har inte haft tid helt enkelt. Priorieterat annat skulle man också kunna säga.
Har haft en mycket bra vecka i alla fall. Tog med mig katterna och åkte upp till Böngatan tidigare i veckan för lite mat och prat. Inspektion av lägenhet och uppdatering på lite olika fronter, det var trevligt. Tack K!:) Har slagit in klappar, bakat, klätt julgranar (japp, två stycken i Åsbo), fikat och umgåtts med familj o vänner. Åkte till Åsbo i torsdags och stannade där tills igår. Firade en lugn julafton tillsammans med familjen och mormor, åt god mat och fick fina klappar. Det var en kall julafton i år. Vi hade iofs bara -22, farmor hade däremot -29 och en exjobbarkompis till Frida hade -33. Det är väl kanske lite väl kallt.

Igår så begav vi oss (jag o sis) till Ljusdal för planerad fest. Vi inledde det hela med skånsk dialekt innan alla hade kommit, men vi upptäckte att allting tog betydligt längre tid med den dialekten. Halkade efter lite i tidsschemat men det löste sig bra ändå. Hade en rolig kväll igår, tack alla som bidrog till det!:) Sen så var det ju nån pys som behagade hålla till på mer sydligare breddgrader..men snart så!:3
Har massa flumbilder från kvällen kan jag lova, vågar dock inte lova att dom kommer upp ikväll, men kanske!

Jag o Frida på julafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0