Give it!

Fler än jag som ska spendera fredagskvällen tillsammans med dammtrasan och dammsugaren? Äh, inte så illa som det låter, tänkte göra ett ryck här hemma och sedan slänga mig i soffan och kolla på Harry Potter! Och eftersom det är fredag så får man äta en godis också. Och dricka glögg, för nu är det jul!

Efter helgen så jobbar jag tre dagar, sen är jag ledig i fyra, sen jobbar jag en dag och efter det är jag ledig i..6 dagar! Och sen jobbar jag i tre dagar och efter det så säger jag hej Egypten! Skulle kunna vänja mig vid ett sånt här schema;D

September, blir det bra sis?:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi håller också på att kolla på resor till Egypten :) Fast det bär inte av förrän i vår. Håll dig borta från hajarna bara :)

2010-12-18 @ 00:26:07
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0