Fjärde advent 2010

Spenderade lite tid med Annelen igår. Uppdaterade varandra på lite olika fronter och kollade på film. Vi såg Step up 2, den var bra. Men man blir ju så sugen på att dansa så man kan knappt sitta stilla;D

Idag huserar jag i Åsbo. Fikade några av mammas julkakor medans hon var på jobbet^^ , har tonat håret, kollat drinkrecept..ja, jag har väl inte varit allt för aktiv, men juletid, stilla ro och frid sjunger dom ju, så jag tänkte ta efter det. Äter i Åsbo och sen ska jag och katterna rulla mot Ljusdal. Har kommit sjukt mycket snö sedan igår så vi får väl se om vi lyckas hitta igen vägen. Men massa snö vill vi ha, så jag klagar absolut inte!

Imorgon är det jobb igen men nu är det bara tre dagar kvar o sen är jag ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0