Baby can't drive

Varför är det så lätt att hitta på andra nödvändiga saker att göra precis när man egentligen borde diska? Vet ju av erfarenhet att disken inte diskar sig själv, och katterna är inte så jättebra på den biten dom heller. Jaja, den lär väl finnas kvar om en halvtimme också antar jag.
Nu ska jag snart kolla upp en försäkring, och det är faktiskt nåt viktigt som jag måste göra, så jag pratar inte bort mig totalt iaf.

Afropowern var inställd ikväll, åh:/ Jag som sett fram emot det i flera dagar. Ja, sedan förra torsdagen ungefär. Och nästa torsdag är sista gången och då kommer jag inte kunna vara med. Åt julens första knäck hemma hos Carro och Henke istället, väldigt goda var dom! Och det var ju inte så tokigt det heller förstås.

Nej, försäkring var det, och sen disk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0