A chain unbreakable

Lucia idag. Har inte sett en endaste lucia, men fick lite mer julkänslor eftersom jobbdagen började med glögg och lussebulle. Och imorgon fortsätter vi att inbringa stämning genom att äta jullunch.

Igår var jag hemma hos Carro på adventsfika, supermys var det! Vi fikade hur mycket som helst, drack glögg, hade julklappslottning och kollade på en julfilm. Miracle on 34th street.  Åh, det är synd att julen passerar förbi så fort.

Händer massa roliga saker nu också. Julen i sig som jag gillar massor, färdigfix med tatueringen, julfest tillsammans med fina vänner på juldagen, finbesök den 28:e I think?:) , lediga dagar kring jul och nyår, nyårsafton (där jag till o med verkar ha en fest att gå till, såhär långt i förväg. Det är fan inte illa alls det!), och hej utomlandet here I come den 6:e januari. Hejs svejs jag är tillbaka om en vecka. Åh:]

Och just nu har jag kakor i ugnen, inte tok det heller.


Kommentarer
Postat av: Peter

sounds like u´re living the dream! :D åh föresten "finbesök den 28, i think? " ... finbesök den 28!!! :D

2010-12-13 @ 20:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0