War of my life

Okej, nu är det bevisat. Och vid två olika tillfällen under samma helg också. Min 17-åriga kompis från bussen i lördags, hon och hennes två kompisar trodde att jag var i ungefär deras ålder. Vilket ju var fel eftersom jag ju är åtta (omg faktiskt!) år äldre än dem. Och inte nog med det. Igår kväll på Jvgs så fick jag nästan visa leg två gånger! Först utanför entrén, och sen ville en vakt ta en kik precis när jag kommit innanför dörren. Men då la jag in en protest, så han fick inte se nåt leg. Men ja, jag kan ju inte se gammal ut iaf, haha.

Idag blir det en tripp till Hudik tillsammans med Frida för att hamta hennes pass. Sen får vi väl se vad dagen har att erbjuda. Regn som det ser ut för tillfället.

Bilderna nedan är från i torsdags när jag o tjejerna var ute och åt kinamat. Mycket trevligt må jag säga:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad himla gott det såg ut!!

2010-08-13 @ 09:36:55
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0