Resumé

Utflytt, check! Nu är det bara att komma i ordning i den nya lägenheten kvar. Inte så bara, men bra mycket roligare iaf:) Frida och jag var där idag för att göra (det var det vi hade planerat iaf) ett ryck. Vi handlade, fikade och sen blev vi hur trötta som helst och bara att vika ihop ett lakan var en stor ansträgning. Verkar som att all slit i veckan börjar ta ut sin rätt. Och två pälsbollar som vägrar sova om nätterna gör ju inte det hela bättre direkt.

Winnerbäck var för övrigt GRYM!

Igår kväll begav jag mig hem till Skyttner's för 80-tals fest. Kul att få spöka ut sig faktiskt, alla var riktigt snygga!:D Ska försöka komma ihåg att lägga upp några bilder från kvällen, kör två på mig själv sålänge (ähh, vadå ego?!).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0