CraZy

Helg, me like! Men det känns faktiskt som att jag missat en dag den här veckan, onsdag tror jag? Men, det gör inget. Jobbar fyra dagar nästa vecka o sen drar jag o Frida till Kreta! Kom på att ett besök på apoteket kan vara en god idé, så där blir det ett besök imorgon. Känns inte alls som att vi ska åka redan, så lite oförberedda är vi nog. Men biljetter o pass är klart, o det är väl huvudsaken.

Ikväll blir det film med Annelen. Funderade ett tag på att åka till Åsbo en sväng, men eftersom Annelen tänker husera i Ljusdal ikväll så gör jag det också. Får se om vi styr upp någonting imorgon kväll kanske:)

Italy baby?! We'll se!

80-talskväll hemma hos Skyttners

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0