Bra kväll med intressanta inslag

Hade en väldigt trevlig kväll igår på Erikssons husbåt. De hade förankrat vid en strand på Torön, vädret var perfekt o god mat hade vi också (även om Elin satt o suktade efter en kebabtallrik;P ). Musiken som vi lyssnade på kanske inte var tipptopp dock. Dök ner i Fridas skivsamling från början av 2000-talet eftersom alla mina skivor befann sig i Ljusdal, och då blir det som det blir. Men vafan, lite rock har ingen dött av, right Elin?:D Fuktigheten i luften igår kväll var inte att leka med iaf, displayen på mobilen blev alldeles fuktig, och likaså min skinn(fusk!!)jacka. Men som sagt, mycket trevligt.

Mindre roligt var det när jag o systrarna Carlsson skulle åka från Torön. Nån brud (visade det sig) i en röd Golf hade parkerat helt efterblivet. När alla andra sneparkerar så låter det väl som en superidé att ställa sig på tvären? Eller? Hon hade parkerat in minst fyra bilar, däribland E's bil. Vi viftade, körde framåt, bakåt, rattade fullt, rattade lite, backade lite mer, körde fram. Men nej, gick absolut inte. Tillslut så lyckades vi få vakten att ropa ut i micken att ägaren måste flytta på bilen. Och då kom det två tjejer som flyttade på bilen, men nej, det var ju inte hon som hade parkerat. Yeah, right, det skulle jag också ha sagt om jag ställt mig sådär illa. 45 minuter tog det att få bilen från parkeringen, men vi kom ju hem iaf. Doh.

Har bilder från kvällen också, men inte på datorn än dock. Kanske hinner med det ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0