You can't put your arms around a memory

Brudarna här nedanför tänker jag umgås med i helgen. Det blir vi, båt + två (?) främlingar från Borlänge (?). Ah, Dalarna var det då iaf. Har kommit en bit på min packlista nu i alla fall, börjar bli ganska klar.
Hade ju tänkt föra över musik till telefonen. Jo hejsan, det kanske är en bra idé att se till så att usb-kabeln ligger i kartongen innan man tar med den. Vilket den såklart inte gjorde. Men jag förstår inte vart den kan vara, för vad jag kommer ihåg så har jag inte använt den?

Är riktigt fint väder ute iaf, jag som trodde att det bara skulle vara regn,regn o åter regn idag. Men lite sol har vi allt fått! Nu ska jag hänga tvätt (ute! vårvårvår) och sen eventuellt röra ihop nånting..;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0