Vi var där blixten hittade ner

Tvätt-kväll ikväll. Fyra maskiner avklarade och en på gång. Men det tråkiga är att vi aldrig hinner ner till botten av tvättkorgen, den hinner alltid bli överfull hur vi än bär oss åt. Tur att jag är ledig på fredag, hade tänkt smyga med mig lite tvätt till Åsbo och låna maskinen där. På lördag så bär det ju nämligen av ner till Stockholm och sedan vidare med Ålands-färja. Det kommer nog bli riktigt skoj det! Då ska jag inviga nån av mina fina klänningar:)

Var ut på köpingen alldeles nyss. Lämnade min deklaration och upptäckte i samma veva att Skatteverket har flyttat till kommunhuset. Hittade en ny frisör i samma hus som vi bodde i förut, tog ut pengar så att jag kan köpa ett nytt kort på Stark och så var jag in på Prix och köpte några tidningar inför lördan. Ramlade in på tjejkvällen som pågår i flera affärer ikväll, 15% rabatt på skor bland annat. Men jag köpte inget, så duktig må jag säga! Men hittade ett par fina gladiatorer...Det är tur att man inte kan ha för många skor. Det finns inte, inte på min karta iaf.

Min fina ponny-tallrik:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0