Try sleeping with a broken heart

Har en bra hemmasöndag idag, känns som att det var längesen jag var hemma en söndag utan att egentligen ha något inplanerat? Skönt. Och det även fast jag håller på att städa, men det är ju så mycket trevligare när det är städat.

Började läsa boken nedan i veckan, Hoppsan, jag är död! skriven av Arto Paasilinna. Lånade den av pappa, och vad jag vet så tyckte han att den var bra? Frågan är om han verkligen tycker det eller bara har sagt så för att vara snäll, eftersom han fått den i julklapp eller om det var födelsedagspresent. Jag tycker inte alls att den var speciellt bra? Har iofs bara läst halva boken, och jag planerar inte att läsa klart den kan jag meddela. Finns för många bra böcker för att jag ska hinna med de dåliga också. Har börjat på en ny nu iaf som verkar mycket bättre! Hur kommer det sig att Freja för det mesta är i farten när jag ska fota böcker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0