Måste vara två

Så ska det låta ikväll. Mamma sa att Robert Gustafsson ska vara med - det hade jag totalt missat! Ska ladda upp med lite godis och kanske en apelsin nu snart och mysa ner mig i soffan. Men jag är faktiskt så duktig så att jag håller på att tvätta också, även fast det är fredag kväll. Men det beror främst på att det inte fanns så mycket att välja på, antingen det eller skitiga kläder.

Imorgon är det dags för vår shoppingutflykt till Gävle. Vi hoppas på att göra storslagna fynd så att vi har något vackert att sätta på oss när vi ska på kryssning. Men det är tur att jag har en backup här hemma utifall våran plan skulle gå i stöpet. Haha, positivt, jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0