Fria vägar ut

Det blev inget godis igår, jag var alldeles för mätt! Men då måste jag ju göra en ansträgning ikväll helt enkelt, jag menar, det är ju snart fredag. Och det betyder att det var långfredan för en vecka sen, och alltså är godiset gammalt snart. Ojoj.

Lite synd är det allt att Melissa Horn inte kommer spela på Stene tillsammans med Lasse, det hade ju varit grymt! Men Laleh ska med iaf, inte så tokigt det heller. Men Melissa är ju grym. Det är som K sa, hon är nästan lika bra som Winnerbäck. Men man kan ju inte få allt här i världen.

Garderobsrensning står ganska högt upp på listan just nu. Känns roligt när man tänker på det, men jag vet av erfarenhet att jag tröttnar efter fem minuter när jag väl har börjat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

härliga vårbilder:)

2010-04-08 @ 20:12:52
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: EVELINE - Suncloud,

Ja, nog är hon grym alltid. Konstigt att hon inte är mer känd egentligen.

2010-04-09 @ 13:33:00
URL: http://suncloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0