Don't Cry

Ledig idag, inte helt fel kan jag meddela! Just nu håller jag på att skriva en packlista inför imorgon (en packlista är ett måste så att jag är säker på att jag inte glömmer någonting!), har kommit en liten bit men jag tror bestämt att jag tröttnade? Jag som gillar att skriva listor? Mycket konstigt, kanske går bättre när jag skrivit av mig lite. För övrigt så hittade jag en gammal packlista i blocket som jag skrier i, "Packlista Linköping" ? Jag har väl aldrig varit i Linköping, och inte påväg dit heller vad jag vet? Eeh, nån som kan förklara?

Vaknade upp med huvudvärk idag, det känns inte lika kul som att vara ledig. Men hellre ledig med huvudvärk än att jobba med det. Lyssnar lite Guns N' Roses nu så kanske den försvinner;) + Att jag tvättar, tänk att jag kom ihåg tvätten, inte illa för att vara mig.
Tänkte försöka lyfta över lite musik till min telefon sen, det lär bli ett projekt för sig. Ska bli mycket intressant att se om jag lyckas!

Testade ett nytt te till frukosten också, gott!



Kommentarer
Postat av: Nellie

Jag har faktiskt det sorts teet hemma, men med Mint oc typ pepparmynta och ngt mer (:

2010-05-07 @ 23:01:03
URL: http://mojvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0