Depp-kväll igår

Jag tittade på Gilbert Grape igår kväll istället för The Ninth Gate. Dvdn vägrade läsa den skivan? Jag ser det som ett tecken; jag skulle säkert ha blivit jätterädd om jag tittade på den filmen alldeles själv igår kväll, så det var därför den inte gick att spela upp. Borde nog göra ett nytt försök idag.

Har varit i valet o kvalet hela morgonen om jag ska åka till Åsbo eller inte, men som det ser ut nu så stannar jag kvar i Ljusdal. Ska ge mig på katterna en omgång med borsten tänkte jag, och sedan försöka städa lite.

Provade på Magnus Gold igår kväll när jag tittade på film, jag tycker inte att det var någon jättehit. Guldet på utsidan smakade lite halvskumt och insidan var lite..tråkig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0