Sol, frisk luft och tosca-kaka

Det blev inte så mycket fotat i Åsbo, däremot så plockade jag lite svartvinbär + blommor. Och så satt jag ute och njör av solen, så härligt! Jag tvättade en matta också, men givetvis så glömde jag den i tvättmaskinen. Hoppas att min bästaste pappa har sett den och att han har hängt den på tork.

Ikväll blir det filmkväll med K. Vi ska kolla på Kommisarien och havet, ett svenskt- tyskt drama som är baserad på Mari Jungstedts bok Den du inte ser (mycket bra bok för övrigt!). Boken är säkert mycket bättre än filmen, men man kan alltid ge den en chans. Jag har gjort en tosca-kaka nu ikväll också, så vi måste nog allt provsmaka den också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0