Söndagskväll

Ikväll har jag och katterna söndagskväll alldeles själva, Kristian är påväg till Ramsjö. Selma ska till veterinären imorgon bitti och han ska vara moraliskt stöd. Känns lite tråkigt att söndagskvälls-rutinen rubbas, det som verkligen är filmkväll nummer ett. Men vi får ta igen det en annan kväll i veckan istället. Tycker jag i alla fall. Får se om jag vågar kolla på Wallander-filmen ikväll nu då när jag är själv, det är inte alls säkert det...

Några höstbilder blev det igår i alla fall, 150 stycken ungefär.


Kommentarer
Postat av: jonsson

hej johanna!

inte skulle jag kunna få låna några höstbilder av dig? ska göra en powerpoint presentetaion till akut kursen och vore kul att ha lite andra bakgrundsbilder.

2009-10-12 @ 19:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0