Somebody told me

Har varit en lugn lördag hittills; läst lite bok, tittat i Elle (köpte igår, det var längesen jag köpte en tidning så nu var det läge), ätit lite frukost, sminkat mig, bäddat sängen (det händer inte alltför ofta på vardagarna, så brukar försöka göra det på helgen i alla fall). Om en stund ska vi åka iväg med lite tomglas, Kristian ska på bolaget (jag kanske också borde handla? Inför nästa helg, bandyhelgen. Jag ser faktiskt fram emot den litegrann, även fast jag inte riktigt vet vad vi ska göra) och så ska vi på Dollar. Vi har slut på plastpåsar, vi ska köpa batterier till tv-spelsdosorna och så skulle jag vilja ha ett block så att jag kan måla med akvarell-färgerna.  Sen så är det nog allt dags att dammsuga upp lite katthår här hemma, finns en del att ta av just nu...

Igår var det tv-kväll, Idol för hela slanten. Vi åt god mat, fläskfilé med Cremé Bonjour-ost och efter det så slank det i nån godis. Och så drack jag en cider! Det var längesen jag drack en cider sådär bara ändå, men jag köpte en ny sort när vi var i Sundsvall och jag ville smaka den. Päron från Kivik, ni vet dem som gör kräm o sånt. Den var god, men inte lika god som den cidern var som jag och Carlsson delade på. Jag antar att du inte heller har kommit på vad den hette för nånting?

Den aktuella boken, bra.

Såhär såg det ut för nån dag sen, men Horton var inte så bra som jag trodde.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha den filmen tyckte jag var askass.. =)

2009-10-17 @ 14:33:51
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0