Expert på fika

Ikväll är det en sån här tråkig tv-kväll när det egentligen inte finns så mycket lockande att titta på. Hollywood-fruar kan man ju se, men det är inget som jag bänkar mig framför tvn för att se utan mer något som jag fastnar på om jag zappar förbi det. Sen så är det ju Roast på Berns ikväll också, men med Bert Karlsson. Nja, jag vet inte jag.

Ikväll ska jag minsann äta en kanelbulle i alla fall, det blev ingen igår. Vi var till Åsbo på eftermiddan/kvällen och fikade, men då blev det kakan som jag hade gjort + mammas mjukpepparkaka, mums! Och på tal om fika så är det fika-dags imorgon kväll med tjejerna på Finess, inte så tokigt alls!

Den här kaninen hälsade jag på igår, gammelskrutt

Min te-mugg, julklapp från Frida

Jag har redan kommit på några julklappar faktiskt. En till mamma o pappa, en till farmor, en till mormor och eventuellt en till Kristians mamma. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0