En tillbakablick

Ett inlägg från min förra blogg. Skrev detta 081102 och jag har fortfarande inte sett filmen, doh?

Någon mer än jag som vill se denna? Såklart man måste se en film nu när julen börjar närma sig, får väl se om de hinner visa den i Ljusdal innan jul...man vet ju aldrig.

"NIKO är ett fantastisk animerat äventyr som handlar om den lilla renpojken Niko. Mest av allt i hela världen skulle han vilja kunna flyga precis som sin riktiga pappa, en av de coola renarna som tillhör Tomtens legendariska flygande kår. Niko har aldrig träffat sin riktiga pappa och ingen tror på hans historier om honom heller. Men efter en vargattack på Nikos hem ger han sig ut genom isande snöstorm och farlig terräng på det farliga uppdraget att hitta sin riktiga pappa. Med på sin resa har han sin vän och låtsas pappa Julius – en klumpig flygande ekorre. De får också sällskap av den tjusiga och sjungande vesslan Wilma som hittar till Tomtens hem."



Bild lånad från sfi.se, text från bioguiden.se.

Att varva bilder från sommar och vinter är helt okej, så klaga inte!;) Nu ska jag hämta K i Lillhaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0