En bulle i ögat

Ikväll mina damer och herrar så blir det filmkväll hemma hos Annelen. För mig och Linda i alla fall (ja, också Annelen själv då såklart). De ska inhandla snacks och om det finns något kvar när jag kommer så får jag också smaka:P Jag är just utkommen ur duschen i alla fall, men det var en jobbig duschdag idag så det var inte skönt ens. Jag kände mig mest blöt.

Fick hem en ny Wii-dosa igår med medföljande silikonsovsäck, och det gav bra grepp och var nice att hålla i. Så spelade lite Super Mario Galaxy, men det var så längesen jag spelade så jag kommer inte riktigt ihåg vart i spelet jag är nånstans. Drygt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Näe det var ju så dålig så då ville man ju inte kolla färdigt.. :b Åh, duktig du åh då en lördag! :)Ha det mysigt på filmkvällen! :)

2009-10-17 @ 17:38:47
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0