Snart är det jul här i vårt hus

Ikväll är det en sån här tv-kväll igen.
21:00 Oskyldigt dömd på TV4
22:00 True Blood på SVT1

[Och kl 20:00 är det Bonde söker fru på TV3, men det tittar jag på lite halvt i smyg].

Har just börjat förstå att det inte alls är lång tid kvar till jul. Om en månad kommer hon, den vitklädda med ljus i håret. Och då gott folk, är det verkligen inte lång tid kvar till jul. Vi fick reda på julledigheter på jobbet idag också, och jag får vara ledig i mellandagarna! Det tackar jag mina ATF-timmar för, hade jag inte haft dem hade min ansökan haft lägre prio. Så skönt det ska bli, då kommer jag få vara ledig i...11 dagar i sträck! Man tackar:)

Nu ska jag spåna på lite julklappar.

Theo-katten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0