Slår vi klackarna i taket?

Nyduschad o fräsch! För en gångs skulle har jag duschat i tid när det är utgång på g. Annars brukar det alltid bli i sista minuten så att man får stressa järnet för att hinna. Idag däremot så tror jag att jag har klockan på min sida. Som det ser ut nu kommer vi äta vid 17-tiden, inte alls illa för att vara oss.

Freja är mycket piggare, hon och vidar busar som två dårar just nu, så skönt att se.

Har hunnit med att göra advent i lägenheten idag också, det är bara datarummet som är kvar nu.

Ikväll blir det som sagt utgång. Vi ska träffas hemma hos Carlsson först och spela Med vilda gester och förtära lite alkohol. Ska fixa några nya partyskivor innan jag drar iväg vid 19-tiden, och jäklar i min låda om ni inte tycker att det är partylåtar! Då får ni ordna musiken tills nästa gång!;)

Såhär trevligt hade vi i somras när vi var på Engmans, dock lite annat väder då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0