Måndag den sextonde november

Ikväll har jag tvätt-kväll. Har hunnit med fyra maskiner än så länge, ska tvätta två till innan jag ger mig för ikväll. Och imorgon kväll har vi tvätt-tid igen (vi har ett megaberg av tvätt just nu, så måste försöka få undan lite), fast egentligen får man bara boka en tvätt-tid åt gången...men jag skrev mitt namn idag, och Kristians imorgon fast med vänster hand, så det syns inte alls att det är samma jag som har skrivit! :) Hoppas bara att ingen är så smart så att de läser på våran dörr.

Just det, vi drack ju glögg i lördags. Jag, Linda och Annelen. Vaniljglögg blev det. Med pepparkakor, godis och morotskaka, riktigt fin blandning! Men Annelen åt ingen morotskaka, och det sårade mig långt in i själen;P Däremot så smakade hon den nya Marabou-chokladen Vinter, men jag tror inte att den fick speciellt höga betyg.

Här är min buss-väntarplats när jag slutat jobba för dagen


Kommentarer
Postat av: Annelen

smakar den nästa gång, lovar! =)

2009-11-17 @ 17:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0