Drag me to hell

Jag och Annelen tittade på Drag me to hell nu ikväll, rätt bra film men rädda blev vi inte direkt. Annelen hoppade i och för sig till en och annan gång i soffan, men det var ingen film som gav mig hjärtklappning, och inte kommer jag få mardrömmar av den heller (bara för att jag skriver så så kommer jag säkert få det). Den handlar om en tjej som heter Samantha, hon jobbar på en bank och i ett försök att stryka chefen medhårs (och på så vis få en befodran) nekar hon en gammal kvinna ett anstånd med en betalning. Detta medför att kvinnan kastar en förbannelse över Sam.

Men nu vill jag se följande filmer;
* Paranormal Activity (ska ju vara bra sägs det?)
* Sista huset på vänster sida (så heter den Annelen!)

Och sen är det såklart massa fler som jag vill se, som alltid. Tex 6:e (?) nya Johan Falk, Tranceformers (2:an), New Moon (även om hysterin bara får mig att bli lite less). Det blir en till film imorgon i alla fall, det kan jag lova.

Bild lånad härfrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0